איך למנוע סכרת?

אם סוכרת מסוג 2 הייתה מחלה מדבקת, אשר יכולה לעבור מאדם לאדם, שירותי הבריאות הציבוריים היו מודיעים לפני זמן רב כי אנו נמצאים במרכזה של מגיפה. מחלה קשה זו, אשר נקראה בעבר "סוכרת מבוגרים" (adult-onset), תוקפת מספר הולך וגדל של בוגרים. יתרה וחמור מכך, סוכרת זו מתחילה להופיע כיום גם אצל מתבגרים וילדים.

קרא עוד... [איך למנוע סכרת?]
 

8 דרכים להפוך את התזונה שלכם בריאה יותר ללב


הפסק לעשן, התחל להתעמל, רד במשקל ואכול בריא- זו המנטרה הנשמעת בכל המדינה מפי קרדיולוגים. זאת משום שתזונה ושינויים בסגנון החיים יכולים למנוע מחלות לב, לשפר את תפקוד הלב וכלי הדם שלך ולעזור לך לחיות חיים ארוכים יותר.

קרא עוד... [8 דרכים להפוך את התזונה שלכם בריאה יותר ללב]
 

האם מאמן קריירה באמת שווה את ההשקעה


האם פגישה עם מאמן קריירה שווה את הזמן ואת הכסף?
מאמני קריירה מספקים תובנות שמגובות בדר"כ בניסיון חיים לגבי מגוון מקומות עבודה.  רבים ממאמני הקריירה באים מרקע מקצועי וניהולי של משאבי אנוש בעבודה עם מאמני קריירה, אתה יכול לכסות כל נושא, לא רק כיצד להשיג עבודה. למשל: הם מאוד מיומנים בעצות לגבי צמיחה בקריירה הקיימת שלך, תשומה בקריירה וענייני עבודה, דיונים על הקמת עסק משלך, ראיונות ועוד. מצאתי כי מאמני קריירה יכולים לספק עצה מוחשית גם בתחומי ניהול קריירה.

קרא עוד... [האם מאמן קריירה באמת שווה את ההשקעה]
 

מה הדיאטה שמתאימה לי?

דיאטה משעממת היא דיאטה שקשה מאד להצליח בה. דיאטות עם תפריט קבוע לא בהכרח עוזרות להקניית כישורי תזונה שיעזרו לשמור על התוצאות לאורך זמן. אם אתם מתחילים עם דיאטה של תפריט קבוע, אתם צריכים לשנות בסופו של דבר לתכנית דיאטה שתעזור לכם לבצע החלטות ארוחה בעצמכם, כמו דיאטת של שינוי סוגי מזון.

קרא עוד... [מה הדיאטה שמתאימה לי?]
 

טיפים לירידה במשקל

התעמלות לירידת משקל מהירה
זה הזמן לזוז יותר! ירידת משקל דורשת התעמלות מתונה במשך קרוב לשעה ביום, כך מראה מחקר אחד. תכננו לעשות אימון סיבולת לב ריאה וכוח.
אימון סיבולת לב ריאה שורף הכי הרבה קלוריות, כך שהוא אידיאלי לאיבוד מהיר של משקל, אבל לאחר מכן אתם צריכים לכלול מספר שעות בשבוע של אימון כח, כדי לשרוף הכי הרבה שומן, נסו להזיע אחרי החימום שלכם והמשיכו להזיע במשך כל השעה.

קרא עוד... [טיפים לירידה במשקל]
 

טיפים לדיאטה בריאה ונכונה

עצות בריאות לדיאטה
שמירה על תזונה בריאה לא חייבת להיות אתגר בלתי מושג. אפילו שינויים קטנים בתפריט יכולים להפוך כל ארוחה לבריאה יותר. מתחת תמצא מגוון של טיפים שיעזרו לך לכלול דגנים, פירות וירקות בתזונה שלך. אנחנו גם מציעים רשימה זריזה של הצעות לתזונת לב-בריא וטיפים כלליים לבחירת מזון. בתיאבון!
קרא עוד... [טיפים לדיאטה בריאה ונכונה]
 

7 מפתחות להעצמה אישית


רוב הציוצים והפוסטים בבלוגים שפורסמו בחודשים האחרונים בנוגע להעצמה אישית התמקדו במה שמנהלים יכולים לעשות כדי להעצים את העובדים שלהם. מאמר זה מנסה לנקוט בעמדה שונה יחסית: מה אנו יכולים לעשות על מנת להעצים את עצמינו בעבודה?

קרא עוד... [7 מפתחות להעצמה אישית]
 

הבריאות בידיים שלנו


הנתונים הסטטיים מצביעים שאחת מתוך שלוש נשים, ואחד מתוך שני גברים יחלו בסרטן במהלך חייהם.
הבשורה היותר אופטימית ש% 30 – 50% ממקרי הסרטן ניתנים למניעה.
יוצא איפוא שאם ניקח את הבריאות בידיים שלנו, נגלה אחריות, נהיה "ראש גדול" אזי נוכל להקטין בעשרות אחוזים את ההסתברות לחלות במחלה.

קרא עוד... [הבריאות בידיים שלנו]
 

אימון לתזונה נכונה ואורח חיים בריא



נסו לדמיין איך זה לאכול טוב מבלי לספור קלוריות...
להרגיש טוב עם עצמכם ועם גופכם, ללא תחושת עייפות וכבדות...
בלי מכאובים שונים ומשונים, לחוש מלאי אנרגיה ו– לרדת במשקל
קרא עוד... [אימון לתזונה נכונה ואורח חיים בריא]
 

אימון לתזונה נכונה



האם גם אתה רעב לשינוי? 
הזמן הנכון להתחיל בתהליך של אימון לתזונה נכונה הינו כאשר אנו מרגישים ברצון עז לשינוי. כאשר אנו לא מרוצים מהמצב הקיים ויחד עם זאת מוכנים להשקיע אנרגיות וזמן להגשמת חלומותינו, ולהרגיש שוב את הרגשת החיות וההתעוררות לחיים.
קרא עוד... [אימון לתזונה נכונה]
 
«התחלההקודם12הבאסיום»

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL